poniedziałek, 4 lipca 2016


Metoda projektu jest jedną z ważniejszych i często przez nas wykorzystywanych. Pozwala na maksymalne aktywizowanie uczniów oraz różnorodność działań. Nie może w nim również zabraknąć TIK.
Stąd nasza Infografika obrazująca wybrane programy i aplikacje, które w realizacji chyba każdego projektu można wykorzystać.
Nasze propozycje na zastosowanie wskazanych w infografice programów:
  • Kahoot- tworzenie interaktywnych testów, ankiet, gier i quizów,
  • Quizizz- przygotowanie testów, quizów, podsumowanie projektu, ewaluacja, gry,
  • Zondle- tworzenie tematycznych gier np. dotyczących tematycznie projektu, integracja uczniów, sprawdzenie zdobytej wiedzy,
  • Toondoo- przygotowanie interaktywnych komiksów związanych z tematyką projektu,
  • Tagxedo, Tagul, Wordle- tworzenie chmur wyrazowych, które mogą być bazą pomysłów na realizację projektu, jego ewaluacją,
  • Formularze Google- przygotowanie ankiet, testów, ewaluacji projektu,
  • Padlet- jako interaktywne miejsce przypinania pomysłów na projekt, ale także już wypracowanych produktów projektu,
  • Educaplay- tworzenie zagadek, krzyżówek, interaktywnych map, gier i ćwiczeń,
  • Learning Apps- przygotowywanie interaktywnych ćwiczeń, gier, krzyżówek i wykreślanek,
  • Skype- organizowanie wideokonferencji w celu wymiany doświadczeń, podnoszenia kompetencji komputerowych i językowych,
  • QR kody- kodowanie ważnych, ciekawych linków, zadań dla uczniów, wykorzystanie do gry terenowej, do konkursów i innych.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz