![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh6-XhoVszfoUWHairR9JaFsv8MourDHt5aYHR2yE5PY9jNwO_KiZ7azmuUD8qX7PWjV450DkOOGVokRWrk7KN-Z8ieBEpzDsAnMGUhKZjPENXcw2yLN5Sp9Qb3VSwPmjyAif2pW8BA4Vo/s640/n_os.jpg)
Oś czasu tym razem nie tabletowa, ale podłogowa wykorzystana na lekcji języka polskiego z uczniem z zespołem Aspergera.
Oś pozwoliła chłopcu zrozumieć relacje czasowe występujące w tekście oraz sposób w jaki należy tworzyć plan wydarzeń. Uczeń po przeczytaniu tekstu musiał uporządkować kolejność zdarzeń w opowiadaniu, umieścić na osi czasu i zapisać w zeszycie plan wydarzeń. Taka forma zajęć tak bardzo spodobała się chłopcu, że bez protestu zapisał notatkę w zeszycie ćwicząc zarazem umiejętność pisania długopisem.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz