Zainspirowane koleżankami z
grupy SuperbelfrzyMini, podczas zajęć rewalidacyjnych zaprosiłyśmy uczniów do
gry w Kaboom. Na czym ona polega?
Do gry potrzebujemy około 50 patyczków. Na
końcach patyczków piszemy słowa, działania matematyczne, to co chcemy z
uczniami usprawniać i ćwiczyć. My wykorzystałyśmy kaboom do doskonalenia
tabliczki mnożenia oraz rozpoznawania części mowy. Czas zabawy ustaliliśmy na 5 minut.
Uczniowie losowali
kolejno patyczek z działaniem lub wyrazem będącym rzeczownikiem, przymiotnikiem lub czasownikiem. Jeśli znali odpowiedz patyczek
zatrzymywali. W momencie wylosowania patyczka z napisem kaboom, musieli wszystkie patyczki
zwrócić do puszki. Wygrywa ta osoba, które po upływie ustalonego czasu gry
zebrała najwięcej patyczków.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz