Jak kreatywnie i nowocześnie utrwalać z uczniami nazwy miesięcy, liczbę dni danego miesiąca oraz znak rzymski im odpowiadający? Może warto wykorzystać w tym celu ozoboty.
Te małe robociki z pewnością zmotywują uczniów do pracy i sprawią, że nauka stanie się przyjemnością. Na tę okazję przygotowałyśmy karty pracy, które wykorzystać możecie nie tylko na matematyce, funkcjonowaniu osobistym i społecznym, ale także na zajęciach rewalidacyjnych, przy okazji usprawniając motorykę małą i ćwiczyć skupianie uwagi na zadaniu.
Udostępniamy 2 karty pracy, które można potraktować jako odrębne karty dotyczące jednego półrocza i drugiego. Można też skleić karty, wówczas otrzymamy kartę pracy do pracy na 12 miesiącach.
Jak można wykorzystać karty?
Zad. 1 Zadaniem uczniów jest zaprogramowanie robota w taki sposób, aby wjechał na skrzyżowaniach tylko do tych miesięcy, które liczą 30 dni lub tylko 31. Zadaniem uczniów jest pokolorowanie pustych kratek odpowiednimi kolorami w taki sposób, aby ozobot skręcił w prawo lub w lewo w odpowiednią drogę do danego miesiąca. Wracając ozobot musi zdecydować ponownie, czy pojedzie w prawo czy w lewo i dziecko musi użyć odpowiedniego kodu.
Zad. 3. Programujemy robota w taki sposób, aby wjechał tylko do 3 miesięcy, a suma dni nie może przekroczyć 90.
Propozycji do wykorzystania kart może być wiele, to od naszej kreatywności i zaangażowania dzieci zależy jakie umiejętności przy ich użyciu będziemy jeszcze ćwiczyć. Powodzenia!
Karty pracy do pobrania poniżej:
Opracowałyśmy również pakiet 15 kart pracy do wykorzystania podczas zajęć dydaktycznych, zajęć rewalidacyjnych i zajęć z PPP dla uczniów klas 1-3 i 4-8.
Opracowałyśmy pakiet 24 kart pracy do wykorzystania podczas zajęć z wychowawcą oraz podczas zajęć rewalidacyjnych i w ramach zajęć rozwijających kompetencje emocjonalno- społeczne.
Pakiet kart zamówisz TUTAJ
SPARAWOZDANIA PEDAGOGA SPECJALNEGO
TECZKA NR 4
Jeśli chcesz pozyskać więcej informacji na temat przykładowych ćwiczeń, zadań,
zabaw i gier podczas zajęć rewalidacyjnych, ale także w ramach pomocy psychologiczno- pedagogicznej i jak konstruować karty pracy zakup naszą
teczkę cz. II
ZAWARTOŚĆ TECZKI ponad 200 stron. Plik PDF i linki do zewnętrznych ćwiczeń.
✅Rozdział 1 Rewalidacja. Propozycja ćwiczeń i dobre praktyki.
✅Rozdział 2 Formy pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Propozycja ćwiczeń i dobre praktyki.
✅Rozdział 3 Generatory do konstruowania spersonalizowanych ćwiczeń i kart pracy.
✅Rozdział 4 Karty pracy- ponad 130 kart.
Wystawiamy faktury, również z odroczonym terminem płatności dla przedszkoli i dla szkół!
W swojej ofercie posiadamy także teczkę cz.I
TECZKA ZAWIERA:
🟩 plan pracy (kalendarz) pedagoga specjalnego,
🟩 sposoby diagnozowania potrzeb i możliwości uczniów,
🟩 IPET i WOPFU – szablony i przykładowe uzupełnione dokumenty,
🟩 dokumentację dotyczącą pomocy psychologiczno-pedagogicznej,
🟩organizację zajęć rewalidacyjnych wraz z dokumentacją m.in. przykładowymi programami zajęć rewalidacyjnych,
🟩 arkusz ewaluacji podejmowanych działań w ramach IPET i WOPFU,
🟩 przykłady dostosowań na różnych przedmiotach,
🟩 opis przykładowych metod pracy z uczniami z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego.
TECZKĘ NR 1 KUPISZ TUTAJ
Teczkę nr 3 kupisz TUTAJ
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz