Jak kreatywnie i nowocześnie utrwalać z uczniami nazwy miesięcy, liczbę dni danego miesiąca oraz znak rzymski im odpowiadający? Może warto wykorzystać w tym celu ozoboty.
Te małe robociki z pewnością zmotywują uczniów do pracy i sprawią, że nauka stanie się przyjemnością. Na tę okazję przygotowałyśmy karty pracy, które wykorzystać możecie nie tylko na matematyce, funkcjonowaniu osobistym i społecznym, ale także na zajęciach rewalidacyjnych, przy okazji usprawniając motorykę małą i ćwiczyć skupianie uwagi na zadaniu.
Udostępniamy 2 karty pracy, które można potraktować jako odrębne karty dotyczące jednego półrocza i drugiego. Można też skleić karty, wówczas otrzymamy kartę pracy do pracy na 12 miesiącach.
Jak można wykorzystać karty?
Zad. 1 Zadaniem uczniów jest zaprogramowanie robota w taki sposób, aby wjechał na skrzyżowaniach tylko do tych miesięcy, które liczą 30 dni lub tylko 31. Zadaniem uczniów jest pokolorowanie pustych kratek odpowiednimi kolorami w taki sposób, aby ozobot skręcił w prawo lub w lewo w odpowiednią drogę do danego miesiąca. Wracając ozobot musi zdecydować ponownie, czy pojedzie w prawo czy w lewo i dziecko musi użyć odpowiedniego kodu.
Zad. 3. Programujemy robota w taki sposób, aby wjechał tylko do 3 miesięcy, a suma dni nie może przekroczyć 90.
Propozycji do wykorzystania kart może być wiele, to od naszej kreatywności i zaangażowania dzieci zależy jakie umiejętności przy ich użyciu będziemy jeszcze ćwiczyć. Powodzenia!
Karty pracy do pobrania poniżej:
Opracowałyśmy również pakiet 15 kart pracy do wykorzystania podczas zajęć dydaktycznych, zajęć rewalidacyjnych i zajęć z PPP dla uczniów klas 1-3 i 4-8.
Na prośbę Państwa przygotowałyśmy teczkę do pracy z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną.
Co zawiera nasza teczka?
ZAWARTOŚĆ TECZKI:
1.Specyfika i charakterystyka funkcjonowania uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną.
2.Organizacja pracy z uczniem z z lekką niepełnosprawnością intelektualną.
3.Dostosowanie wymagań edukacyjnych.
4.WOPFU.
5.IPET.
6.Program zajęć rewalidacyjnych.
7.Program zajęć korekcyjno-kompensacyjnych.
8.Program zajęć rozwijających kompetencje emocjonalno-społeczne
9.Przykładowe aktywności i ćwiczenia do pracy z uczniem.
10.Karty pracy.
Ilość stron: 196. E-book w formacie PDF
KOMPLEKSOWA POMOC W PRACY Z UCZNIEM Z UMIARKOWANĄ I ZNACZNĄ NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ
Jeżeli prowadzisz zajęcia w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej, skorzystaj z kompleksowego wsparcia w postaci:
- programu zajęć,
- przykładowych wpisów do dziennika,
- przykładowych ćwiczeń,
- oceny efektywności,
- gotowych zadań.
Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ |
Jeżeli prowadzisz zajęcia rewalidacyjne skorzystaj z kompleksowego wsparcia w postaci:
- programu zajęć,
- przykładowych wpisów do dziennika,
- przykładowych ćwiczeń,
- oceny efektywności,
- gotowych zadań.
Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ |
Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ |
Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ |
Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ |
Od wielu lat jesteśmy ekspertkami do spraw awansu zawodowego, swoją praktyczną wiedzę wykorzystałyśmy w publikacjach będących kompleksowym wsparciem dla nauczycieli na ścieżce awansu zawodowego. Zawierają one niezbędne informacje wraz z dokumentacją do edycji.
Szkolenia Rad Pedagogicznych TUTAJ
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz