Jak ciekawie utrwalić wiadomości o przymiotniku? Wystarczy dołączona karta pracy, dwie kostki do gry lub tablet (smartfon) z zainstalowaną aplikacją do generowania wirtualnych kości.
Co dalej? Rzucamy kostkami, sumujemy wyniki. Liczba ta wskaże nam rzeczownik, który następnie opisujemy kilkoma przymiotnikami. Możemy wprowadzić element rywalizacji i zorganizować zabawę na czas lub poprosić dzieci, aby wymyśliły jak najwięcej określeń do wylosowanych ilustracji.
Kartę do gry ściągniesz TUTAJ
Więcej materiałów na zajęcia, propozycji ćwiczeń i przykładowej dokumentacji znajdziesz w naszych szkoleniach z materiałami.
Jeżeli prowadzisz zajęcia w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej, skorzystaj z kompleksowego wsparcia w postaci:
- programu zajęć,
- przykładowych wpisów do dziennika,
- przykładowych ćwiczeń,
- oceny efektywności,
- gotowych zadań.
![]() | ![]() | ![]() |
Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ |
Jeżeli prowadzisz zajęcia rewalidacyjne skorzystaj z kompleksowego wsparcia w postaci:
- programu zajęć,
- przykładowych wpisów do dziennika,
- przykładowych ćwiczeń,
- oceny efektywności,
- gotowych zadań.
![]() | ![]() | ![]() |
Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ |
![]() | ![]() | ![]() |
Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ |
![]() | ![]() |
Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ |
![]() | ![]() |
Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ |
Od wielu lat jesteśmy ekspertkami do spraw awansu zawodowego, swoją praktyczną wiedzę wykorzystałyśmy w publikacjach będących kompleksowym wsparciem dla nauczycieli na ścieżce awansu zawodowego. Zawierają one niezbędne informacje wraz z dokumentacją do edycji.
![]() | ![]() |
Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ |
KOMPLEKSOWA POMOC W PRACY Z UCZNIEM Z UMIARKOWANĄ I ZNACZNĄ NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ
Na prośbę Państwa przygotowałyśmy teczkę do pracy z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną.
Świetna gra!
OdpowiedzUsuń