JAK ZAKTYWIZOWAĆ UCZNIÓW, ABY PRZEZ ZABAWĘ POZNAWALI I UTRWALALI CYFRY RZYMSKIE?
Gry planszowa to jedna z najbardziej skutecznych i lubianych przez uczniów metod nauczania. Od dłuższego czasu coraz częściej nauczyciele sięgają po ten sposób wprowadzania i utrwalania wiedzy.
Dzieci dzięki temu uczą się współpracy, okazywania i panowania nad emocjami, cierpliwości, ale także logicznego, strategicznego myślenia.
Gry planszowe mogą być wykorzystywane zarówno do wprowadzenia tematu i przylizania nowych treści, ale chyba najlepiej sprawdzą się do podsumowywania i utrwalania zdobytych umiejętności i wiedzy. Gry planszowe rozwijają myślenie, percepcję wzrokowo-ruchową, działają terapeutycznie, uczą skupiania uwagi.
My przygotowałyśmy dla uczniów gry do nauki cyfr i liczb rzymskich. Gry udostępniamy w dwóch wersjach, jedna z nich dotyczy cyfr i liczb od 1-12, kolejna pełnych dziesiątek i setek liczb w zakresie 1000, oraz pustą planszę, którą sami Państwo możecie wypełnić dostosowując od swoich uczniów.
Do gry możemy wykorzystać zwykłe kostki, które po wyrzuceniu wskażą o ile pól należy przemieścić się na planszy.lub kolorową kostkę, na której umieszczonych jest 6 kolorów wskazujących pola na planszy. Uczeń przemieszcza się na najbliższe pole z kolorem, który wskazała wyrzucona kostka. Dla urozmaicenia zabawy i zwiększenia emocji na planszy zostały umieszczone także strzałki, które nakazują cofnięcie się lub przemieszczenie na dalsze pola o tyle pól ile wskazuje strzałka.
Miłej nauki i zabawy!
Kostkę do gry pobierz TUTAJ
Zima już zagościła na dobre!
Za chwilę, w wybranych województwach rozpoczną się ferie.
Przydatne okazać się mogą Państwu karty pracy i ćwiczenia, które przygotowałyśmy.
Dostępne są na naszej platformie: https://szkolenia.specjalni.pl/karty/
Opracowałyśmy również pakiet 15 kart pracy do wykorzystania podczas zajęć dydaktycznych, zajęć rewalidacyjnych i zajęć z PPP dla uczniów klas 1-3 i 4-8.
Na prośbę Państwa przygotowałyśmy teczkę do pracy z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną.
Co zawiera nasza teczka?
ZAWARTOŚĆ TECZKI:
1.Specyfika i charakterystyka funkcjonowania uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną.
2.Organizacja pracy z uczniem z z lekką niepełnosprawnością intelektualną.
3.Dostosowanie wymagań edukacyjnych.
4.WOPFU.
5.IPET.
6.Program zajęć rewalidacyjnych.
7.Program zajęć korekcyjno-kompensacyjnych.
8.Program zajęć rozwijających kompetencje emocjonalno-społeczne
9.Przykładowe aktywności i ćwiczenia do pracy z uczniem.
10.Karty pracy.
Ilość stron: 196. E-book w formacie PDF
KOMPLEKSOWA POMOC W PRACY Z UCZNIEM Z UMIARKOWANĄ I ZNACZNĄ NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ
Jeżeli prowadzisz zajęcia w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej, skorzystaj z kompleksowego wsparcia w postaci:
- programu zajęć,
- przykładowych wpisów do dziennika,
- przykładowych ćwiczeń,
- oceny efektywności,
- gotowych zadań.
Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ |
Jeżeli prowadzisz zajęcia rewalidacyjne skorzystaj z kompleksowego wsparcia w postaci:
- programu zajęć,
- przykładowych wpisów do dziennika,
- przykładowych ćwiczeń,
- oceny efektywności,
- gotowych zadań.
Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ |
Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ |
Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ |
Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ |
Od wielu lat jesteśmy ekspertkami do spraw awansu zawodowego, swoją praktyczną wiedzę wykorzystałyśmy w publikacjach będących kompleksowym wsparciem dla nauczycieli na ścieżce awansu zawodowego. Zawierają one niezbędne informacje wraz z dokumentacją do edycji.
Szkolenia Rad Pedagogicznych TUTAJ
Bardzo fajna gra.
OdpowiedzUsuń