środa, 4 października 2017


Spinnery nadal wzbudzają wiele emocji i wywołują uśmiech na twarzy dzieci. Dlatego postanowiłyśmy wykorzystać je na lekcji języka polskiego. Zajęcia z tymi wirującymi zabawkami nie tylko uatrakcyjniły naukę, ale również dodatkowo zmobilizowały naszych uczniów do pracy.
Tym razem utrwalaliśmy części mowy. Na specjalnie opracowanych kartach pracy dzieci musiały wyszukać: rzeczowniki, czasowniki, przymiotniki i przysłówki.

I wariant gry
Wprowadzamy zabawkę w ruch i losujemy części mowy, następnie wyszukujemy   na karcie odpowiedni wyraz i  zaznaczamy na kolorowo ( kolor taki, jaki ma pole na którym zatrzymał się spinner)

II wariant gry

Wprowadzamy zabawkę w ruch, ale tym razem wyrazy odpowiadające wylosowanym częściom mowy wykreślamy z planszy i wpisujemy do tabelki stworzonej w zeszycie. Tabela składa się z 4 kolumn (rzeczownikami, przymiotnikami, czasownikami, przysłówkami).


  
KARTĘ PRACY POBIERZESZ TUTAJ


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz