![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgt-Cc2W0cpXD-09kf_h_lcceR-wyhmR7uDa-d2ucF_U5NLCSURxKDwi3bJ5bcACzhVMNgEBeM0_d1BwoSeNzwR0HNG2j_OE10LUZVC-fn5u0BChQ7L4qfcXY_AUBqKMNwtM1jNX1fBjWE/s640/bal.jpg)
Cały czas poszukujemy, skutecznych i bardziej efektywnych spsobów pracy z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną dbając o to, aby dostosować zaplanowane zadania to możliwości dzieci oraz zadbać o ciekawe i aktakcyjne pomoce dydaktyczne. W okresie Świąt Bożego Narodzenia warto na zajęciach wykorzystać motywy z nimi związane.
Choinki i bałwanki pomogły uczniom w zajęciach rewalidacyjnych, podczas których dzieci usprawniały spostrzeganie wzrokowe, koordynacje wzrokowo-ruchową i działania matematyczne w zakresie 10.
Numeryczne choinki dzieci dekorowaly kolorowymi bombkami, ich ilość zależała od liczby, która znajdowała się na gwiazdce. Choinki można również wykorzystać podczas porównywania i dodawania liczb,
Bałwanki, którym dzieci dodawały guziki, liczba zapisana na kapeluszy wyznaczała ilość kolorowych guzików. Bałwanki również mogą być doskonłą pomocą podczas dodawania liczb.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz