Uczniowie z niepełnosprawnością intelektualną mają ogromne problemy z opanowaniem umiejętności odczytywania godzin na tradycyjnym, analogowym zegarze oraz z obliczeniami zegarowymi. Mimo, że utrwalamy te umiejętności na wiele sposób i przy każdej nadarzającej się okazji nie każdy uczeń jest w stanie opanować w zadawalającym stopniu tę umiejętność.
Polecamy interaktywne zegary, które świetnie sprawdzą się na aktywnej tablicy, czy tablecie. Gdzie z nich skorzystać opisałyśmy w tym poście: ZEGARY NA TABLICE.
Warto także skorzystać z tradycyjnych form pracy wykorzystując spersonalizowane karty pracy, z tarczami zegarowymi. Tarcze możemy wygenerować na dwa sposoby. W jednym z nich to uczniowie będą musili dorysować we właściwych miejscach wskazówki, które wskażą godzinę, a w innym przypadku odczytać godzinę na tarczy i zapisać ją poniżej.
Gdzie takie karty za pomocą kilku kliknięć można wygenerować, lub edytować i pobrać.
Potrzebujesz wsparcia w zakresie planowania zajęć rewalidacyjno-wychowawczych, w sporządzeniu programu tych zajęć, zeszytu obserwacji i doboru ćwiczeń i aktywności oraz wpisu do dziennika zajęć?
Skorzystaj z naszego szkolenia i e-booka, który jest publikacją pdf zawierającą najważniejsze informacje, przykładowy program, zeszyt obserwacji, okresową ocenę funkcjonowania dziecka, przykłady ćwiczeń i wpisów do dziennika.
Publikacja jest kompleksowym wsparciem nauczycieli i zawiera wzory i przykłady zapisów w niezbędnej dokumentacji. Pliki są edycji i gotowe do dostosowania do potrzeb danego nauczyciela. Publikacja zawiera 45 stron, plus zewnętrzne pliki do edycji.
E-BOOK Z MATERIAŁAMI KUPISZ TUTAJ plus szkolenie
Pomocne materiały w pracy z uczniami ze SPE
- programu zajęć,
- przykładowych wpisów do dziennika,
- przykładowych ćwiczeń,
- oceny efektywności,
- gotowych zadań.
Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ |
- programu zajęć,
- przykładowych wpisów do dziennika,
- przykładowych ćwiczeń,
- oceny efektywności,
- gotowych zadań.
Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ |
Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ |
Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ |
Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ |
Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz