Kodowanie na lekcji języka polskiego? Dlaczego nie. Tym razem ćwiczyliśmy rozpoznawanie czasowników dokonanych i niedokonanych, oznaczonych kolorem zielonym i kolorem różowym.
Do każdego czasownika zostały przypisane współrzędna, które określały pola do pokolorowania. O kolorze decydował aspekt czasownika. Poprawnie wypełnione pola stworzyły różowy kwiatek.
Kodowanie nie tylko ułatwiło nam rozpoznawanie czasowników dokonanych i niedokonanych, pozwoliło również doskonalić percepcję wzrokową i spostrzegawczość. Uczniowie mogli wykazać się logicznym myśleniem oraz rozwijać sprawność manualną.
Do każdego czasownika zostały przypisane współrzędna, które określały pola do pokolorowania. O kolorze decydował aspekt czasownika. Poprawnie wypełnione pola stworzyły różowy kwiatek.
Kodowanie nie tylko ułatwiło nam rozpoznawanie czasowników dokonanych i niedokonanych, pozwoliło również doskonalić percepcję wzrokową i spostrzegawczość. Uczniowie mogli wykazać się logicznym myśleniem oraz rozwijać sprawność manualną.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz