Kodowanie na lekcji języka polskiego? Dlaczego nie. Tym razem ćwiczyliśmy rozpoznawanie czasowników dokonanych i niedokonanych, oznaczonych kolorem zielonym i kolorem różowym.
Do każdego czasownika zostały przypisane współrzędna, które określały pola do pokolorowania. O kolorze decydował aspekt czasownika. Poprawnie wypełnione pola stworzyły różowy kwiatek.
Kodowanie nie tylko ułatwiło nam rozpoznawanie czasowników dokonanych i niedokonanych, pozwoliło również doskonalić percepcję wzrokową i spostrzegawczość. Uczniowie mogli wykazać się logicznym myśleniem oraz rozwijać sprawność manualną.
Do każdego czasownika zostały przypisane współrzędna, które określały pola do pokolorowania. O kolorze decydował aspekt czasownika. Poprawnie wypełnione pola stworzyły różowy kwiatek.
Kodowanie nie tylko ułatwiło nam rozpoznawanie czasowników dokonanych i niedokonanych, pozwoliło również doskonalić percepcję wzrokową i spostrzegawczość. Uczniowie mogli wykazać się logicznym myśleniem oraz rozwijać sprawność manualną.
Zima już zagościła na dobre!
Za chwilę, w wybranych województwach rozpoczną się ferie.
Przydatne okazać się mogą Państwu szkolenie, karty pracy i ćwiczenia, które przygotowałyśmy.
Dostępne są na naszej platformie: https://szkolenia.specjalni.pl/karty/
Polecamy też szkolenie z pakietem 24 kart pracy do wykorzystania podczas zajęć z wychowawcą oraz podczas zajęć rewalidacyjnych i w ramach zajęć rozwijających kompetencje emocjonalno- społeczne.
Pakiet kart zamówisz TUTAJ
Na prośbę Państwa przygotowałyśmy teczkę do pracy z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną.
Co zawiera nasza teczka?
ZAWARTOŚĆ TECZKI: 1.Specyfika i charakterystyka funkcjonowania uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną. 2.Organizacja pracy z uczniem z z lekką niepełnosprawnością intelektualną. 3.Dostosowanie wymagań edukacyjnych. 4.WOPFU. 5.IPET. 6.Program zajęć rewalidacyjnych. 7.Program zajęć korekcyjno-kompensacyjnych. 8.Program zajęć rozwijających kompetencje emocjonalno-społeczne 9.Przykładowe aktywności i ćwiczenia do pracy z uczniem. 10.Karty pracy.
Ilość stron: 196. E-book w formacie PDF
KOMPLEKSOWA POMOC W PRACY Z UCZNIEM Z UMIARKOWANĄ I ZNACZNĄ NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ
Jeżeli prowadzisz zajęcia w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej, skorzystaj z kompleksowego wsparcia w postaci:
- programu zajęć,
- przykładowych wpisów do dziennika,
- przykładowych ćwiczeń,
- oceny efektywności,
- gotowych zadań.
Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ |
Jeżeli prowadzisz zajęcia rewalidacyjne skorzystaj z kompleksowego wsparcia w postaci:
- programu zajęć,
- przykładowych wpisów do dziennika,
- przykładowych ćwiczeń,
- oceny efektywności,
- gotowych zadań.
Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ |
Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ |
Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ |
Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ |
Od wielu lat jesteśmy ekspertkami do spraw awansu zawodowego, swoją praktyczną wiedzę wykorzystałyśmy w publikacjach będących kompleksowym wsparciem dla nauczycieli na ścieżce awansu zawodowego. Zawierają one niezbędne informacje wraz z dokumentacją do edycji.
Szkolenia Rad Pedagogicznych TUTAJ
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz