Kodowanie na lekcji języka polskiego? Dlaczego nie. Tym razem ćwiczyliśmy rozpoznawanie czasowników dokonanych i niedokonanych, oznaczonych kolorem zielonym i kolorem różowym.
Do każdego czasownika zostały przypisane współrzędna, które określały pola do pokolorowania. O kolorze decydował aspekt czasownika. Poprawnie wypełnione pola stworzyły różowy kwiatek.
Kodowanie nie tylko ułatwiło nam rozpoznawanie czasowników dokonanych i niedokonanych, pozwoliło również doskonalić percepcję wzrokową i spostrzegawczość. Uczniowie mogli wykazać się logicznym myśleniem oraz rozwijać sprawność manualną.
Do każdego czasownika zostały przypisane współrzędna, które określały pola do pokolorowania. O kolorze decydował aspekt czasownika. Poprawnie wypełnione pola stworzyły różowy kwiatek.
Kodowanie nie tylko ułatwiło nam rozpoznawanie czasowników dokonanych i niedokonanych, pozwoliło również doskonalić percepcję wzrokową i spostrzegawczość. Uczniowie mogli wykazać się logicznym myśleniem oraz rozwijać sprawność manualną.
SJeżeli prowadzisz zajęcia w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej, skorzystaj z kompleksowego wsparcia w postaci:
- programu zajęć,
- przykładowych wpisów do dziennika,
- przykładowych ćwiczeń,
- oceny efektywności,
- gotowych zadań.
Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ |
Jeżeli prowadzisz zajęcia rewalidacyjne skorzystaj z kompleksowego wsparcia w postaci:
- programu zajęć,
- przykładowych wpisów do dziennika,
- przykładowych ćwiczeń,
- oceny efektywności,
- gotowych zadań.
Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ |
Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ |
Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ |
Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz