Aktywizacja uczniów podczas lekcji, ale także w ramach zajęć rewalidacyjnych jest niezwykle ważna i potrzebna. Uczniowie kiedy konstruują, tworzą i działają uczą się szybciej i lepiej zapamiętują utrwalane treści.
Wirtualne tablice, są świetnym sposobem na aktywizacje uczniów zarówno podczas zajęć stacjonarnych, ale także spotkań online, poprzez tworzenie wizualnych zadań, odpowiedzi na pytania i prezentacji ćwiczeń.
Dzięki prostemu i intuicyjnemu menu uczniowie bez problemu skorzystają z tego narzędzia. Aplikacja webowa, nie wymaga instalowania.
Jak można wykorzystać tę tablicę?
- na zajęciach rewalidacyjnych rozmawiając i prezentując np. swoje i innych emocje,
- podczas burzy mózgów, kiedy ustalamy jakieś rozwiązanie problemu lub dajemy propozycję konkretnych działań,
- podczas graficznego notowania informacji i tworzenia notatek graficznych,
- przygotowując mapy myśli,
- podczas wspólnych gier typu kółko/krzyżyk,
- podczas ćwiczeń zapisu liter i liczb, ale także zapisu notatek,
- możemy także tworzyć rebusy i historyjki obrazkowo- wyrazowe.
Tablica znajduje się TUTAJ
Chcąc skorzystać z tablicy możemy założyć konto, lub tworzyć projekty bez logowania się. To świetny sposób na zastosowanie aplikacji na interaktywnej tablicy.
Przykład tablicy:
Jak stworzyć swój projekt?
1. Wejdź na stronę TUTAJ
2. Załóż konto lub wejdź bez logowania klikając: Click here to start.
3. Skorzystaj z menu i stwórz swój projekt.
4. Przygotowany projekt możemy pobrać jako plik png, klikając w prawym, dolnym rogu na strzałkę.
Powodzenia!
ZAGADNIENIA:
1. Dziennik specjalisty – pedagoga specjalnego- zapisy.
2. Prowadzenie dzienników zajęć z pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
3. Prowadzenie dziennika zajęć rewalidacyjnych.
3. Przykładowe zapisy w dzienniku zajęć rewalidacyjnych.
4. Przykładowe programy zajęć z pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
5. Przykładowe zapisy w dzienniku zajęć rewalidacyjnych.
6. Przykładowe zapisy w dzienniku pedagoga specjalnego.
7. Certyfikat
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz