Zbliżające się święta Bożego Narodzenia mogą stać się pretekstem do rozwijania kompetencji emocjonalno- społecznych z wykorzystaniem nowych technologii.
Jak tego dokonać?
Składanie życzeń, kultywowanie tradycji i zwyczajów bożonarodzeniowych może być jedną z aktywnością w ramach TUS. To ważna umiejętność, a często deficytowa, szczególnie w przypadku uczniów ze SPE.
Dlatego realizując innowację pedagogiczną, dotyczącą rozwijania kompetencji emocjonalno- społecznych uczniowie doskonalili umiejętność konstruowania życzeń, a następnie przygotowali animację na podstawie własnych rysunków choinek. Nagrania zostały skorelowane i połączone z życzeniami, które uczniowie nagrali w aplikacji Vocaroo.
Nie było to łatwe zadanie, ale efekt naszym zdaniem bardzo ciekawy!
Animację wykonaliśmy w aplikacji, która została opisana TUTAJ
Efekt naszej pracy poniżej.
1. Powstały rysunki choinki. Pamiętajcie, że rysowane elementy muszą mieć ręce i nogi.
Powstałe w aplikacji animacje
Opracowałyśmy pakiet 24 kart pracy do wykorzystania podczas zajęć z wychowawcą oraz podczas zajęć rewalidacyjnych i w ramach zajęć rozwijających kompetencje emocjonalno- społeczne.
Pakiet kart zamówisz TUTAJ
Szkolenia Rad Pedagogicznych TUTAJ
Szkolenie na temat organizacji zajęć rewalidacyjnych znajdują się TUTAJ
SPARAWOZDANIA PEDAGOGA SPECJALNEGO
TECZKA NR 4
KUP TUTAJ I TUTAJ

Jeśli chcesz pozyskać więcej informacji na temat przykładowych ćwiczeń, zadań,
zabaw i gier podczas zajęć rewalidacyjnych, ale także w ramach pomocy psychologiczno- pedagogicznej i jak konstruować karty pracy zakup naszą
teczkę cz. II
ZAWARTOŚĆ TECZKI ponad 200 stron. Plik PDF i linki do zewnętrznych ćwiczeń.
✅Rozdział 1 Rewalidacja. Propozycja ćwiczeń i dobre praktyki.
✅Rozdział 2 Formy pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Propozycja ćwiczeń i dobre praktyki.
✅Rozdział 3 Generatory do konstruowania spersonalizowanych ćwiczeń i kart pracy.
✅Rozdział 4 Karty pracy- ponad 130 kart.
Wystawiamy faktury, również z odroczonym terminem płatności dla przedszkoli i dla szkół!
W swojej ofercie posiadamy także teczkę cz.I
TECZKA ZAWIERA:
🟩 plan pracy (kalendarz) pedagoga specjalnego,
🟩 sposoby diagnozowania potrzeb i możliwości uczniów,
🟩 IPET i WOPFU – szablony i przykładowe uzupełnione dokumenty,
🟩 dokumentację dotyczącą pomocy psychologiczno-pedagogicznej,
🟩organizację zajęć rewalidacyjnych wraz z dokumentacją m.in. przykładowymi programami zajęć rewalidacyjnych,
🟩 arkusz ewaluacji podejmowanych działań w ramach IPET i WOPFU,
🟩 przykłady dostosowań na różnych przedmiotach,
🟩 opis przykładowych metod pracy z uczniami z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz