Zbliżające się święta Bożego Narodzenia mogą stać się pretekstem do rozwijania kompetencji emocjonalno- społecznych z wykorzystaniem nowych technologii.
Jak tego dokonać?
Składanie życzeń, kultywowanie tradycji i zwyczajów bożonarodzeniowych może być jedną z aktywnością w ramach TUS. To ważna umiejętność, a często deficytowa, szczególnie w przypadku uczniów ze SPE.
Dlatego realizując innowację pedagogiczną, dotyczącą rozwijania kompetencji emocjonalno- społecznych uczniowie doskonalili umiejętność konstruowania życzeń, a następnie przygotowali animację na podstawie własnych rysunków choinek. Nagrania zostały skorelowane i połączone z życzeniami, które uczniowie nagrali w aplikacji Vocaroo.
Nie było to łatwe zadanie, ale efekt naszym zdaniem bardzo ciekawy!
Animację wykonaliśmy w aplikacji, która została opisana TUTAJ
Efekt naszej pracy poniżej.
1. Powstały rysunki choinki. Pamiętajcie, że rysowane elementy muszą mieć ręce i nogi.
Powstałe w aplikacji animacje
Polecamy pakiet kart pracy w tematyce Bożego Narodzenia. Zapraszamy do zakupu.
Karty kupisz TUTAJ
Polecam bazgrolnik dostępny
TUTAJ![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgBJ1gAlNcZ6k_hyphenhyphen2-kdJlXCYKEYjAt2iYnQX3XOaJU69T04RlsJ0vgJ205iRzRFt14oiETUD11ib8ojDTJLXmK9cBxBGIMgtm1xRfeHSK3lB2VqME7GXGYSHm84VBl3x_ybeFcPF1j4h59Knja88m9u2-cjeuqhrP1ZvjigsfOvYewHnoJ5DEAKqfAwDtW/w452-h640/ZENTANGLE%20-%20EBOOK%20(5).jpg)
Na prośbę Państwa przygotowałyśmy teczkę do pracy z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną.
Co zawiera nasza teczka?
ZAWARTOŚĆ TECZKI:
1.Specyfika i charakterystyka funkcjonowania uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną.
2.Organizacja pracy z uczniem z z lekką niepełnosprawnością intelektualną.
3.Dostosowanie wymagań edukacyjnych.
4.WOPFU.
5.IPET.
6.Program zajęć rewalidacyjnych.
7.Program zajęć korekcyjno-kompensacyjnych.
8.Program zajęć rozwijających kompetencje emocjonalno-społeczne
9.Przykładowe aktywności i ćwiczenia do pracy z uczniem.
10.Karty pracy.
Ilość stron: 196. E-book w formacie PDF
KOMPLEKSOWA POMOC W PRACY Z UCZNIEM Z UMIARKOWANĄ I ZNACZNĄ NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgG8GoyjqvZwTCmDbk6HHxXjAENYjU0FNqD2mbrf2aY839d7jIDfVlb-Jl6FlpzTwAGEnOk6wETfRJRkNQU3spuySB74X97YBvRFGSkv1tfVxPJ7oTy2Lf6v1aF3Ks2063N1iuSP3d9qD_AM429Y85La711Uf_hP1iwt2PH5_orWLWiHi063dEySi8q-QiB/w452-h640/384771976_697320999089317_1972461140771630188_n.jpg)
Jeżeli prowadzisz zajęcia w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej, skorzystaj z kompleksowego wsparcia w postaci:
- programu zajęć,
- przykładowych wpisów do dziennika,
- przykładowych ćwiczeń,
- oceny efektywności,
- gotowych zadań.
Jeżeli prowadzisz zajęcia rewalidacyjne skorzystaj z kompleksowego wsparcia w postaci:
- programu zajęć,
- przykładowych wpisów do dziennika,
- przykładowych ćwiczeń,
- oceny efektywności,
- gotowych zadań.
W ofercie mamy również teczki pedagoga specjalnego, zawierające niezbędną dokumentację do edycji oraz wskazówki, materiały i porady.
Dla nauczycieli współorganizujących kształcenie niezbędna dokumentację wraz z materiałami do pracy zawiera TECZKA NAUCZYCIELA WSPÓŁORGANIZUJĄCE.
Od wielu lat jesteśmy ekspertkami do spraw awansu zawodowego, swoją praktyczną wiedzę wykorzystałyśmy w publikacjach będących kompleksowym wsparciem dla nauczycieli na ścieżce awansu zawodowego. Zawierają one niezbędne informacje wraz z dokumentacją do edycji.
Szkolenia Rad Pedagogicznych TUTAJ
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz