Miesiąc budowania świadomości na temat zespołu Downa to wyjątkowy czas, w którym warto kłaść nacisk na integrację, zrozumienie i tolerancję. W tym duchu warto zorganizować wyjątkową grę, która nie tylko bawi, ale również integruje dzieci i promuje akceptację różnorodności oraz buduje więzi między uczniami.
Gra polega na losowaniu i dopasowywaniu skarpetek. Przygotowałyśmy dwie wersje zabawy. Pierwsza zostały stworzona w aplikacji Genially, może być uruchomiona na tablecie lub na interaktywnym monitorze. My korzystamy z urządzenia MyBoard
Uczniowie losują za pomocą koła skarpetkę, następnie szukają pary identycznych skarpetek i wieszają je na sznurze, wykorzystując klamerki.
W drugiej wersji gry również wykorzystuje się skarpetkowe koło, ale tym razem zamiast wirtualnych skarpetek uczeń dobiera wydrukowane i zalaminowane kształty. Można w klasie rozwiesić sznurek i również za pomocą kłamerek zawieszać pasujące skarpetki.
Dopasowywanie różnych skarpetek podkreśla piękno różnorodności. Każda para jest unikatowa, co symbolizuje różnice między ludźmi. Gra ta jest doskonałą okazją do rozmów na temat akceptacji różnorodności i wartości każdego ucznia.
W Miesiącu Miesiąc budowania świadomości na temat zespołu Downa, taka gra staje się niezapomnianym doświadczeniem, które buduje relacje między uczniami, integruje społeczność szkolną i promuje wartości akceptacji.
- programu zajęć,
- przykładowych wpisów do dziennika,
- przykładowych ćwiczeń,
- oceny efektywności,
- gotowych zadań.
Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ |
- programu zajęć,
- przykładowych wpisów do dziennika,
- przykładowych ćwiczeń,
- oceny efektywności,
- gotowych zadań.
Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ |
Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ |
Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ |
Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ |
Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz