Uczniowie z niepełnosprawnością intelektualną w większości
potrzebują dodatkowej motywacji do czytania tekstów literackich i do pracy z lekturą. Szansę na to, że nasi
gimnazjaliści uważnie przeczytają omawiany utwór, zwiększa m.in. tworzenie na lekcji języka
polskiego elektronicznych książeczek. Tym razem na ich kartach utrwalili treść
ballady A.Mickiewicza ,,Lilije”.
Książeczki stworzyli na platformie Sorybird dobierając zestaw obrazków, który ich zdaniem najtrafniej zilustrował nastrój i wydarzenia w
balladzie. Powstały ciekawe prace, które połączyły odpowiednio dobrany tekst z
pięknymi rysunkami, udostępnionymi przez serwis https://storybird.com/poniedziałek, 27 marca 2017
Uczniowie z niepełnosprawnością intelektualną w większości
potrzebują dodatkowej motywacji do czytania tekstów literackich i do pracy z lekturą. Szansę na to, że nasi
gimnazjaliści uważnie przeczytają omawiany utwór, zwiększa m.in. tworzenie na lekcji języka
polskiego elektronicznych książeczek. Tym razem na ich kartach utrwalili treść
ballady A.Mickiewicza ,,Lilije”.
Książeczki stworzyli na platformie Sorybird dobierając zestaw obrazków, który ich zdaniem najtrafniej zilustrował nastrój i wydarzenia w
balladzie. Powstały ciekawe prace, które połączyły odpowiednio dobrany tekst z
pięknymi rysunkami, udostępnionymi przez serwis https://storybird.com/
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz