Spinnery nadal wzbudzają wiele emocji i wywołują uśmiech na twarzy dzieci. Dlatego postanowiłyśmy wykorzystać je na lekcji języka polskiego. Zajęcia z tymi wirującymi zabawkami nie tylko uatrakcyjniły naukę, ale również dodatkowo zmobilizowały naszych uczniów do pracy.
Tym razem utrwalaliśmy części mowy. Na specjalnie opracowanych kartach pracy dzieci musiały wyszukać rzeczowniki, czasowniki, przymiotniki i przysłówki.
Wprowadzamy zabawkę w ruch i losujemy części mowy, następnie wyszukujemy na karcie odpowiedni wyraz i zaznaczamy na kolorowo ( kolor taki, jaki ma pole na którym zatrzymał się spinner)
Wprowadzamy zabawkę w ruch, ale tym razem wyrazy odpowiadające wylosowanym częściom mowy wykreślamy z planszy i wpisujemy do tabelki stworzonej w zeszycie. Tabela składa się z 4 kolumn (rzeczownikami, przymiotnikami, czasownikami, przysłówkami).
KARTĘ PRACY POBIERZESZ TUTAJ
SJeżeli prowadzisz zajęcia w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej, skorzystaj z kompleksowego wsparcia w postaci:
- programu zajęć,
- przykładowych wpisów do dziennika,
- przykładowych ćwiczeń,
- oceny efektywności,
- gotowych zadań.
Jeżeli prowadzisz zajęcia rewalidacyjne skorzystaj z kompleksowego wsparcia w postaci:
- programu zajęć,
- przykładowych wpisów do dziennika,
- przykładowych ćwiczeń,
- oceny efektywności,
- gotowych zadań.
W ofercie mamy również teczki pedagoga specjalnego, zawierające niezbędną dokumentację do edycji oraz wskazówki, materiały i porady.
Dla nauczycieli współorganizujących kształcenie niezbędna dokumentację wraz z materiałami do pracy zawiera TECZKA NAUCZYCIELA WSPÓŁORGANIZUJĄCE.
Szkolenia Rad Pedagogicznych TUTAJ
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz