
Spinnery nadal wzbudzają wiele emocji i wywołują uśmiech na twarzy dzieci. Dlatego postanowiłyśmy wykorzystać je na lekcji języka polskiego. Zajęcia z tymi wirującymi zabawkami nie tylko uatrakcyjniły naukę, ale również dodatkowo zmobilizowały naszych uczniów do pracy.
Tym razem utrwalaliśmy części mowy. Na specjalnie opracowanych kartach pracy dzieci musiały wyszukać: rzeczowniki, czasowniki, przymiotniki i przysłówki.
I wariant gry
Wprowadzamy zabawkę w ruch i losujemy części mowy, następnie wyszukujemy na karcie odpowiedni wyraz i zaznaczamy na kolorowo ( kolor taki, jaki ma pole na którym zatrzymał się spinner)
II wariant gry
Wprowadzamy zabawkę w ruch, ale tym razem wyrazy odpowiadające wylosowanym częściom mowy wykreślamy z planszy i wpisujemy do tabelki stworzonej w zeszycie. Tabela składa się z 4 kolumn (rzeczownikami, przymiotnikami, czasownikami, przysłówkami).
KARTĘ PRACY POBIERZESZ TUTAJ
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz