Jak utrwalać części mowy w klasie czwartej? Sposobów jest mnóstwo, o niektórych pisałyśmy już na naszym blogu np. tutaj i tutaj
Tym razem wykorzystałyśmy symbole gramatyczne Montessori. Symbole te, to kolorowe figury geometryczne przedstawiajace daną część mowy, którą można wziąć do ręki i położyć obok konkretnego wyrazu. W ten sposób można np. tworzyć wyrażenia i zdania.
Symbole Montessori są do kupienia w sklepie Educarium TUTAJ i TUTAJ. Aby jeszcze bardziej zaangażować uczniów, postanowiłyśmy użyć spinnery i kolorowe karty pracy. Każde zadanie wykorzystuje kolorowe figury. Warto zakupić szablon do rysowania figur TUTAJ i ułatwić dzieciom wykonanie poszczególnych zadań Dla wzrokowców można zawiesić w sali plakat z częściami mowy. Dla naszej klasy zrobiłyśmy go same, natomiast bardziej rozbudowany znajduje się TUTAJ
Materiały do wydruku na plakatu ściągniesz TUTAJ
Dobrym pomysłem jest również wspólne stworzenie klasowej gazetki, która ułatwi uczniom zapamiętanie części mowy.
Zima już zagościła na dobre!
Za chwilę, w wybranych województwach rozpoczną się ferie.
Przydatne okazać się mogą Państwu szkolenie, karty pracy i ćwiczenia, które przygotowałyśmy.
Dostępne są na naszej platformie: https://szkolenia.specjalni.pl/karty/
Polecamy też szkolenie z pakietem 24 kart pracy do wykorzystania podczas zajęć z wychowawcą oraz podczas zajęć rewalidacyjnych i w ramach zajęć rozwijających kompetencje emocjonalno- społeczne.
Pakiet kart zamówisz TUTAJ
Na prośbę Państwa przygotowałyśmy teczkę do pracy z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną.
Co zawiera nasza teczka?
ZAWARTOŚĆ TECZKI: 1.Specyfika i charakterystyka funkcjonowania uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną. 2.Organizacja pracy z uczniem z z lekką niepełnosprawnością intelektualną. 3.Dostosowanie wymagań edukacyjnych. 4.WOPFU. 5.IPET. 6.Program zajęć rewalidacyjnych. 7.Program zajęć korekcyjno-kompensacyjnych. 8.Program zajęć rozwijających kompetencje emocjonalno-społeczne 9.Przykładowe aktywności i ćwiczenia do pracy z uczniem. 10.Karty pracy.
Ilość stron: 196. E-book w formacie PDF
KOMPLEKSOWA POMOC W PRACY Z UCZNIEM Z UMIARKOWANĄ I ZNACZNĄ NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ
Jeżeli prowadzisz zajęcia w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej, skorzystaj z kompleksowego wsparcia w postaci:
- programu zajęć,
- przykładowych wpisów do dziennika,
- przykładowych ćwiczeń,
- oceny efektywności,
- gotowych zadań.
Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ |
Jeżeli prowadzisz zajęcia rewalidacyjne skorzystaj z kompleksowego wsparcia w postaci:
- programu zajęć,
- przykładowych wpisów do dziennika,
- przykładowych ćwiczeń,
- oceny efektywności,
- gotowych zadań.
Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ |
Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ |
Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ |
Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ |
Od wielu lat jesteśmy ekspertkami do spraw awansu zawodowego, swoją praktyczną wiedzę wykorzystałyśmy w publikacjach będących kompleksowym wsparciem dla nauczycieli na ścieżce awansu zawodowego. Zawierają one niezbędne informacje wraz z dokumentacją do edycji.
Szkolenia Rad Pedagogicznych TUTAJ
Jeżeli prowadzisz zajęcia w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej, skorzystaj z kompleksowego wsparcia w postaci:
- programu zajęć,
- przykładowych wpisów do dziennika,
- przykładowych ćwiczeń,
- oceny efektywności,
- gotowych zadań.
Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ |
Jeżeli prowadzisz zajęcia rewalidacyjne skorzystaj z kompleksowego wsparcia w postaci:
- programu zajęć,
- przykładowych wpisów do dziennika,
- przykładowych ćwiczeń,
- oceny efektywności,
- gotowych zadań.
Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ |
Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ |
Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ |
Szczegóły TUTAJ | Szczegóły TUTAJ |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz